مصاحبه آرشیو خبر ها
ماروتا : دیبالا می تواند نمادی برای سال ها باشد؛ اسپیناتزولا قطعا به یووه بازخواهد گشت

ماروتا : دیبالا می تواند نمادی برای سال ها باشد؛ اسپیناتزولا قطعا به یووه بازخواهد گشت

جوزپه ماروتا مدیر اجرایی یوونتوس درباره وضعیت دیبالا و اسپیناتزولا صحبت کرده و پس از شایعات و خبرهایی که مبنی بر علاقه باشگاه های دیگر به پائولو دیبالا مخابره شد، ماروتا معتقد است جواهر تورین می خواهد برای سال های طولانی در باشگاه بماند.

 

ستاره جوان آرژانتینی با تحمل نیمکت نشینی در چند بازی و به میدان رفتن در دقایق پایانی این دیدار ها، توسط مکس آلگری به ترکیب اصلی بازگردانده شد و فرم خوبی از خود به نمایش گذاشت.

 

با توجه به گزارشات رسیده پائولو دیبالا با پیشنهاد افزایش دستمزد قابل توجه و تمدید قرار دادی از سوی بیانکونری مواجه شده است و یوونتوس می خواهد ستاره جوانش را باوجود علاقه تیم های رئال مادرید و منچستر یونایتد به این بازیکن در تیم حفظ کند.

 

با این حال، ماروتا اصرار دارد که هیچ نگرانی درباره این ستاره 24 ساله ندارد و دیبالا می خواهد برای مدت طولانی در یوونتوس بازی کند.

 

از ماروتا پرسیده شد، آیا دیبالا به نمادی برای ما در سال های آینده تبدیل خواهد شد؟

 

او در جواب گفت:

 

این همان چیزی است که ما قصد انجام آن را داریم.

 

جوزپه ماروتا ادامه داد:

 

در ابتدا ما برروی او سرمایه گزاری کردیم و برای انتقال او مبلغی در حدود 40 میلیون یورو هزینه کردیم تا او را به خدمت بگیریم و بسیاری میگفتند شاید او ارزش این هزینه را نداشته باشد ولی با گذشت زمان اون ارزش فوق العاده خود را ثابت کرد.

 

ماروتا در ادامه گفت:

 

او جوان است و بدیهیست که ما می دانیم باید برای توسعه او صبر کنیم، ما می دانیم که نباید هر یکشنبه انتظار چیزهای فوق العاده ای از او داشته باشیم. دیبالا مشکلات خود را داشته اما او یک پسر بسیار جوان است، بنابراین ما باید صبور باشیم.

 

ماروتا در پایان صحبت های راجع به دیبالا گفت:

 

ما کاملا مطمئن هستیم که او پاسخ ایمان و اعتماد ما نسبت به خودش را با اجرایی عالی خواهد داد.

 

ماروتا همچنین درباره لئوناردو اسپیناتزولا توضیحاتی داد و تأیید کرد که او در پایان فصل و پس از پایان قرار داد قرضیش با آتالانتا به یووه بازخواهد گشت، ماروتا گفت:

 

او در تیم های پایه ما رشد کرد، ما او را به صورت قرضی به آتالانتا دادیم زیرا تیمی است که به پرورش جوانان کمک می کند و آنها اکنون تیم سطح بالایی در اختیار دارند.

 

ماروتا ادامه داد:

 

او تجربه خوبی دارد. در پایان فصل قرارداد قرضی او با آتالانتا به پایان میرسد و اسپیناتزولا به یوونتوس بازخواهد گشت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: